Betaal en Betrouwbare Computer en Electronica Reparatie te Zoeterwoude-Rijndijk

Office: Aanmeld probleem

Activeringsfout voor Microsoft 365-apps ‘Er is al een ander account van uw organisatie aangemeld op deze computer’

Wanneer u Microsoft 365-apps probeert te activeren, ontvangt u het volgende foutbericht, ook al wordt er geen ander account gebruikt:

Sorry, een ander account van uw organisatie is al aangemeld op deze computer.

Opmerking: Deze fout wordt verwacht als u al bent aangemeld met een ander Microsoft 365-account van dezelfde tenant.

Als deze fout optreedt wanneer slechts één account wordt gebruikt, volgt u de stappen die geschikt zijn voor uw apparaat:

Voer voor Windows-apparaten de volgende stappen uit:

  1. Meld u af bij alle Microsoft 365-apps en meld u vervolgens opnieuw aan.
  2. Als het probleem zich blijft voordoen, wijzigt u het OneAuth-accountarchief op het apparaat:
    1. Navigeer naar de %localappdata%\Microsoft\OneAuth\accounts map. U ziet één <GUID-bestand> of meerdere bestanden met verschillende GUID’s als er meerdere accounts zijn.
    2. Open de bestanden met behulp van Kladblok, bekijk de waarde account_hints en identificeer de bestanden die niet zijn gekoppeld aan het account dat u wilt gebruiken om u aan te melden.
    3. Zoek in elk bestand dat wordt geïdentificeerd in stap b de vermelding association_status , wijzig de koppelingsstatus in com.microsoft.Officeontkoppeld en sla het bestand vervolgens op. Wijzig bijvoorbeeld
      “association_status”: “{\”com.microsoft.Office\”:\”associated\”,\”com.microsoft.Outlook\”:\”associated\”}”
      Aan
      “association_status”: “{\”com.microsoft.Office\”:\”disassociated\”,\”com.microsoft.Outlook\”:\”associated\”}”.
    4. Probeer u opnieuw aan te melden.
  3. Als het probleem zich blijft voordoen, meldt u zich af bij alle Microsoft 365-apps, verwijdert u alle mappen op de volgende locaties en meldt u zich opnieuw aan:
    • %localappdata%/Microsoft/OneAuth
    • %localappdata%/Microsoft/IdentityCache

 

U kunt niet reageren.